مقالات آرشیو خبر ها
چگونه ماسیمیلیانو آلگری ورق را برگرداند؟

چگونه ماسیمیلیانو آلگری ورق را برگرداند؟

یوونتوس بعد از یکی از بدترین شروع های تاریخش، حالا با 10 برد پیاپی در سری آ‌، کسب 30 امتیاز، 26 گل زده و تنها 6 گل خورده در این مدت، به رکورد بیشتر پیروزی پیاپی تاریخش نزدیک می شود، سایت کالچومرکاتووب، به بررسی علل موفقیت آلگری پرداخته است: ‌.

 

1 ― بعد از شکست یوونتوس مقابل ساسولو وقتی به نظر می رسید لیگ مسیر بسیار بدی را در پیش گرفته، خونسردی اش را حفظ کرد.

 

2 ― توجه به خواسته ی پیشکسوتان تیم برای بازگشت به سیستم 3‐5‐2

 

3 ― وضعیت دیبالا: ‌ مشخص شد که حق با الگری بوده است، لازم بود جواهر راحت گذاشته شود، او حالا تقریبا غیرقابل جایگزین شده است.

 

4 ― یک ادغام موفقت آمیز دیگر: ‌الکس ساندرو، او کم کم در سمت چپ آقایی می کند!

 

5 ― قضیه ی پوگبا: ‌آلگری هوشمندانه از سیاست چماق و هویج استفاده کرد. کنار گذاشتنش در بازی با اودینزه اصلا اتفاقی نبود، بلکه در راستای کنترل عالی یک استعداد از سوی مربی بوده است. پوگبا در یک فصل کلیدی از دوران حرفه ایش می باید و حالا پیراهن شماره ی 10 را هم بر تن دارد.

 

6 ― مکس همچنین توانسته بین پلیس خوب و پلیس بد بودن تعادل ایجاد کند، یادتان بیاید که او در آخرین ثانیه های بازی با کارپی چقدر عصبانی شد!

 

7 ― رفتارش با بازیکنان جوان: ‌آنها یاد گرفتند که منتظر فرصتشان بمانند، و مکس هیچ کدامشان را با استفاده ی زود هنگام به خطر نمی اندازد. این مورد زازا و روگانی بود، این دو بعد از این هربار که شانس بازی داشتند، درخشیدند.

 

8 ― آلگری در مورد بازار نقل و انتقالات هم موضعش را حفظ کرد، او یک پیام بسیار روشن به باشگاه فرستاد: یا یوونتوس یک قهرمان را خریداری می کند و گرنه بهتر است اجازه دهد همین بازیکنان به کارشان ادامه دهند.

 

9 ― مربی سابق میلان و کالیاری به هیچ کس لطف نمی کند. آلوارو موراتا از وقتی که مشخص شد به مشکل خورده نیمکت نشین شده و کسانیکه جلوتر از او قرار گرفته اند خیلی بهتر بازی می کنند. موفقیتهای او در لیگ قهرمانان برای رویکرد «اخیرا برای من چه کار کرده ایِ» مکس کافی نیست.

 

10 ― در هر صورت، مربی لیورنویی یوونتوس معقول است: ‌توییت او در واقع به بازیکنان می گوید که علی رغم همه ی موفقیت هایشان، هنوز به هیچ چیزی دست پیدا نکرده اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: